
Blogging My Religion
Secular, Muslim, and Catholic Media Spaces in Europe
Sorozatcím: Routledge Studies in Religion and Digital Culture;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2018. október 25.
- ISBN 9781138562110
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem186 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 412 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 5 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores religious change in Europe through a comparative approach that analyzes Atheist, Catholic, and Muslim blogs as spaces for articulating narratives about religion that symbolically challenge the power of religious institutions.
TöbbHosszú leírás:
Religion in Europe is currently undergoing changes that are reconfiguring physical and virtual spaces of practice and belief, and these changes need to be understood with regards to the proliferation of digital media discourses. This book explores religious change in Europe through a comparative approach that analyzes Atheist, Catholic, and Muslim blogs as spaces for articulating narratives about religion that symbolically challenge the power of religious institutions.
The book adds theoretical complexity to the study of religion and digital media with the concept of hypermediated religious spaces. The theory of hypermediation helps to critically discuss the theory of secularization and to contextualize religious change as the result of multiple entangled phenomena. It considers religion as being connected with secular and post-secular spaces, and media as embedding material forms, institutions, and technologies. A spatial perspective contextualizes hypermediated religious spaces as existing at the interstice of alternative and mainstream, private and public, imaginary and real venues.
By offering the innovative perspective of hypermediated religious spaces, this book will be of significant interest to scholars of religious studies, the sociology of religion, and digital media.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Discussing Religious Change in Catholic Europe 1 The Hypermediation of Religion: Situating Religion in a Media-Saturated World 2 Hypermediated Religious Spaces: Conceptualizing Religion in Digital Spaces 3 Muslim and European: Spaces to Defeat Stereotypes and Articulate Hybrid Identities 4 Thank God I?m an Atheist: Digital Spaces for the Promotion Of La?cité 5 Who is Afraid of Gender? Catholic Anti-Gender Spaces of Public Protest 6 Conclusion: Creating Hypermediated Spaces of Religious Change in Catholic Europe
Több
Blogging My Religion: Secular, Muslim, and Catholic Media Spaces in Europe
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft