
Assessing the Effectiveness of Virtual Technologies in Foreign and Second Language Instruction
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 189.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 6 414 Ft off)
- Discounted price 73 760 Ft (70 248 Ft + 5% áfa)
80 173 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó IGI Global
- Megjelenés dátuma 2018. október 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781522572862
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem255 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 633 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Provides emerging research exploring the theoretical and practical aspects of virtual technologies and applications in engaging language learners both within and outside the classroom. This publication features coverage on a broad range of topics such as game-based learning, online classrooms, and learning management systems.
TöbbHosszú leírás:
Over the last few decades, the use of virtual technologies in education, including foreign/second language instruction, has developed into a substantial field of study. Through virtual technologies, language learners can develop metacognitive and metalinguistic skills, and they can practice the language by interacting with real/virtual users or virtual objects, a very important issue for language learners who have no or little contact with native or target language speakers outside the classroom.
Assessing the Effectiveness of Virtual Technologies in Foreign and Second Language Instruction provides emerging research exploring the theoretical and practical aspects of virtual technologies and applications in engaging language learners both within and outside the classroom. Featuring coverage on a broad range of topics such as game-based learning, online classrooms, and learning management systems, this publication is ideally designed for academicians, researchers, scholars, educators, graduate-level students, software developers, instructional designers, linguists, and education administrators seeking current research on how virtual technologies can be utilized and interpreted methodologically in virtual classroom settings.

Assessing the Effectiveness of Virtual Technologies in Foreign and Second Language Instruction
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
80 173 Ft