• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Arts Management: Managing a Culturepreneurial Organization

    Arts Management by Walter, Carla;

    Managing a Culturepreneurial Organization

    Sorozatcím: Discovering the Creative Industries;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 450 Ft off)
      • Kedvezményes ár 58 047 Ft (55 283 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. december 12.

    • ISBN 9781032944609
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem532 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 93 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 87 Line drawings, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This new edition retains the valuable array of interdisciplinary insights, while enhancing the focus on culturepreneurs in the age of artificial intelligence. The result is a book which will be core reading for many students of arts and cultural management around the world.

    Több

    Hosszú leírás:

    Providing a comprehensive introduction to arts and cultural management, this textbook incorporates new insights into technological innovations such as AI to its popular practical approach to helping students understand how to build and grow an arts organisation,

    With practical case studies throughout, the book also includes coverage of key contemporary topics such as diversity, equity, sustainability, inclusion and access to the arts. This new edition retains the valuable array of interdisciplinary insights, while enhancing the focus on culturepreneurs in the age of artificial intelligence. The result is a book which will be core reading for many students of arts and cultural management around the world.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1.       The Business of the Arts and Culture


    Chapter 2.       Understanding Culture


    Chapter 3.       Understanding Cultural Consumption


    Chapter 4.       The Economics of the Arts and Culture


    Chapter 5.       Cultural Entrepreneurship


    Chapter 6.       Consumer Behavior in the Arts


    Chapter 7.       Marketing Research in the Arts


    Chapter 8.       The Arts Organization as a Service


    Chapter 9.       Managing the Arts Organization


    Chapter 10.     Law and Policy for Arts Organizations


    Chapter 11.     Technology and the Arts Organization


    Chapter 12.     Fundraising and the Arts Organization


    Chapter 13.     Financial Management and the Arts Organization


    Chapter 14.     Business Continuity and the Arts Organization

    Több