
Arts Management
Managing a Culturepreneurial Organization
Sorozatcím: Discovering the Creative Industries;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 53.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 579 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 214 Ft (22 109 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 793 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 12.
- ISBN 9781032944593
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem532 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 93 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 87 Line drawings, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This new edition retains the valuable array of interdisciplinary insights, while enhancing the focus on culturepreneurs in the age of artificial intelligence. The result is a book which will be core reading for many students of arts and cultural management around the world.
TöbbHosszú leírás:
Providing a comprehensive introduction to arts and cultural management, this textbook incorporates new insights into technological innovations such as AI to its popular practical approach to helping students understand how to build and grow an arts organisation,
With practical case studies throughout, the book also includes coverage of key contemporary topics such as diversity, equity, sustainability, inclusion and access to the arts. This new edition retains the valuable array of interdisciplinary insights, while enhancing the focus on culturepreneurs in the age of artificial intelligence. The result is a book which will be core reading for many students of arts and cultural management around the world.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1. The Business of the Arts and Culture
Chapter 2. Understanding Culture
Chapter 3. Understanding Cultural Consumption
Chapter 4. The Economics of the Arts and Culture
Chapter 5. Cultural Entrepreneurship
Chapter 6. Consumer Behavior in the Arts
Chapter 7. Marketing Research in the Arts
Chapter 8. The Arts Organization as a Service
Chapter 9. Managing the Arts Organization
Chapter 10. Law and Policy for Arts Organizations
Chapter 11. Technology and the Arts Organization
Chapter 12. Fundraising and the Arts Organization
Chapter 13. Financial Management and the Arts Organization
Chapter 14. Business Continuity and the Arts Organization
Több