• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Analyzing Social Media Networks with NodeXL: Insights from a Connected World

    Analyzing Social Media Networks with NodeXL by Hansen, Derek; Shneiderman, Ben; Smith, Marc A.; Himelboim, Itai;

    Insights from a Connected World

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 43.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 228 Ft (17 360 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 646 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 582 Ft (13 888 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    18 228 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2019. július 24.

    • ISBN 9780128177563
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem248 oldal
    • Méret 276x215 mm
    • Súly 680 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 220 illustrations (220 in full color)
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Analyzing Social Media Networks with NodeXL: Insights from a Connected World, Second Edition, provides readers with a thorough, practical and updated guide to NodeXL, the open-source social network analysis (SNA) plug-in for use with Excel. The book analyzes social media, provides a NodeXL tutorial, and presents network analysis case studies, all of which are revised to reflect the latest developments. Sections cover history and concepts, mapping and modeling, the detailed operation of NodeXL, and case studies, including e-mail, Twitter, Facebook, Flickr and YouTube. In addition, there are descriptions of each system and types of analysis for identifying people, documents, groups and events.

    This book is perfect for use as a course text in social network analysis or as a guide for practicing NodeXL users.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I. Getting Started with Analyzing Social Media Networks
    1. Introduction to Social Media and Social Networks
    2. Social Media: New Technologies of Collaboration
    3. Social Network Analysis: Measuring, Mapping, and Modeling Collections of Connections

    Part II. NodeXL Tutorial: Learning by Doing
    4. Installation, Orientation, and Layout
    5. Labeling and Visual Attributes
    6. Calculating and Visualizing Network Metrics
    7. Grouping and Filtering
    8. Semantic Networks

    Part III. Social Media Network Analysis Case Studies
    9. Email: The Lifeblood of Modern Communication
    10. Thread Networks: Mapping Message Boards and Email Lists
    11. Twitter: Information Flows, Influencers, and Organic Communities
    12. Facebook: Public Pages and Inter-Organizational Networks
    13. YouTube: Exploring Video Networks
    14. Wiki Networks: Connections of Culture and Collaboration

    Több
    0