• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • American Medium – A New Film Philosophy: A New Film Philosophy

    American Medium – A New Film Philosophy by Peretz, Eyal;

    A New Film Philosophy

    Sorozatcím: Cultural Memory in the Present;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 88.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        42 042 Ft (40 040 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 204 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 838 Ft (36 036 Ft + 5% áfa)

    42 042 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó MK – Stanford University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. november 18.

    • ISBN 9781503644229
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem248 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 halftones
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    In this masterful new work, film critic and philosopher Eyal Peretz forges a new connection between the concept of ""America"" and the medium of film. Through exemplary close readings of six fundamental American films—John Ford's Young Mr. Lincoln and The Man Who Shot Liberty Valance, Francis Ford Coppola's The Godfather, Steven Spielberg's West Side Story, and Sofia Coppola's Lost in Translation and Marie Antoinette—Peretz demonstrates the way the connection between ""America"" and film is enabled through the development of a philosophical concept of medium that allows both ""America"" and film to be thought anew.

    As Peretz shows, ""America"" can be understood as a medium providing a new framework for understanding human life in modernity—an era that's seen the demise of theology (or the ""death of god,"" as Nietzsche declared). Through incisive readings of the films mentioned above, Peretz shows each to function in its own singular fashion as an allegory of the way that ""America""—that is, the demand to ground human life non-theologically—becomes the notion around which the medium of Hollywood film circulates.

    "

    Több