• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    AI in Marketing by Walters, Hannah D.; Hammond, Rachel M.;

    Applications, Insights, and Analysis

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. június 24.

    • ISBN 9781032743332
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem354 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 650 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 42 Illustrations, black & white; 23 Halftones, black & white; 19 Line drawings, black & white; 25 Tables, black & white
    • 884

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    AI in Marketing

    Több

    Hosszú leírás:

    AI in Marketing equips students with the knowledge to understand the impact of Artificial Intelligence (AI) on marketing strategies, processes, and activities, empowering them to navigate the AI-driven marketing landscape confidently.


    Divided into four parts, it provides a comprehensive exploration of AI's transformative role in marketing. The first part lays the groundwork, offering foundational insights into the intersection of AI and marketing. Part II explores the various applications of AI in marketing, and the tools marketers use to optimize their processes and deliver enhanced customer experiences. The third part focuses on leveraging AI for consumer insights, enabling marketers to craft data-driven strategies. The final part examines ethical considerations and the pedagogical integration of AI into marketing education. Each chapter includes real-world examples, exercises, discussion questions, key terms, and AI resources, empowering students to develop practical skills and industry-relevant knowledge.


    Students studying in advanced undergraduate and postgraduate marketing courses will benefit greatly from this comprehensive textbook, preparing them for a future workplace that requires them to know how to use AI effectively, ethically, and responsibly.


    The book is fully supported by online resources, including an instructor manual and customizable PowerPoint slides.



    "AI is radically transforming every aspect of marketing, including how we research, create, execute, deliver, and measure success. This book is a must-study for marketers looking to embrace the future of marketing, proving that those who master AI?s potential will lead the pack."


    Courtney Deinert,

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: Foundations and Frameworks of AI in Marketing

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    Walters, Hannah D.; Hammond, Rachel M.; (ed.)

    23 404 Ft

    18 724 Ft

    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    Therapy Game: Re 01

    Hinohara, Meguru;

    3 110 Ft

    2 955 Ft

    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    Systems Biology and Synthetic Biology of Lactic Acid Fermentation in Foods

    Hugenholtz, Jeroen; Smid, Eddy J.; (ed.)

    48 730 Ft

    43 857 Ft

    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    Die Touler Vita Leos IX.

    Jasper, Detlev; Lukas, Veronika; , Krause, Hans G.; (ed.)

    31 106 Ft

    20% %kedvezmény
    AI in Marketing: Applications, Insights, and Analysis

    The Auditory Culture Reader

    Bull, Michael; Back, Les; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    next