AI in Marketing
Applications, Insights, and Analysis
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 404 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 24.
- ISBN 9781032743332
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem354 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 650 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 42 Illustrations, black & white; 23 Halftones, black & white; 19 Line drawings, black & white; 25 Tables, black & white 884
Kategóriák
Rövid leírás:
AI in Marketing
TöbbHosszú leírás:
AI in Marketing equips students with the knowledge to understand the impact of Artificial Intelligence (AI) on marketing strategies, processes, and activities, empowering them to navigate the AI-driven marketing landscape confidently.
Divided into four parts, it provides a comprehensive exploration of AI's transformative role in marketing. The first part lays the groundwork, offering foundational insights into the intersection of AI and marketing. Part II explores the various applications of AI in marketing, and the tools marketers use to optimize their processes and deliver enhanced customer experiences. The third part focuses on leveraging AI for consumer insights, enabling marketers to craft data-driven strategies. The final part examines ethical considerations and the pedagogical integration of AI into marketing education. Each chapter includes real-world examples, exercises, discussion questions, key terms, and AI resources, empowering students to develop practical skills and industry-relevant knowledge.
Students studying in advanced undergraduate and postgraduate marketing courses will benefit greatly from this comprehensive textbook, preparing them for a future workplace that requires them to know how to use AI effectively, ethically, and responsibly.
The book is fully supported by online resources, including an instructor manual and customizable PowerPoint slides.
"AI is radically transforming every aspect of marketing, including how we research, create, execute, deliver, and measure success. This book is a must-study for marketers looking to embrace the future of marketing, proving that those who master AI?s potential will lead the pack."
Courtney Deinert,
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1: Foundations and Frameworks of AI in Marketing
Több
Systems Biology and Synthetic Biology of Lactic Acid Fermentation in Foods
48 730 Ft
43 857 Ft
O factor trabalho e a profissionalizaç?o ao nível do mestrado: O factor emprego e o exercício da profissionalizaç?o a nível da pós-graduaç?o.
16 548 Ft
15 721 Ft