• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures

    Advanced RenderMan by Apodaca, Anthony A.; Gritz, Larry;

    Creating CGI for Motion Pictures

    Sorozatcím: The Morgan Kaufmann Series in Computer Graphics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 66.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 400 Ft (27 047 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 680 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 719 Ft (21 638 Ft + 5% áfa)

    28 400 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures is precisely what you and other RenderMan users are dying for. Written by the world's foremost RenderMan experts, it offers thoroughly updated coverage of the standard while moving beyond the scope of the original RenderMan Companion to provide in-depth information on dozens of advanced topics. Both a reference and a tutorial, this book will quickly prove indispensable, whether you're a technical director, graphics programmer, modeler, animator, or hobbyist.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    1. Photosurrealism
    2. Review of Math and CG Concepts

    Scene Description
    3. Describing Models
    4. Geometric Primitives
    5. Handling Complexity
    6. How PhotoRealistic RenderMan Works

    Shading
    7. Introduction to Shading Language
    8. Texture Mapping and Displacement
    9. Illumination Models and Lights
    10. Pattern Generation
    11. Shader Antialiasing
    12. A Gallery of Procedural Shaders

    Tricks of the Trade
    13. Storytelling Through Lighting
    14. CG Lighting Controls
    15. Volumetric Shaders for Visual Effects
    16. Non-Photorealistic Rendering
    17. Ray Tracing in PRMan

    Több