
Advanced RenderMan
Creating CGI for Motion Pictures
Sorozatcím: The Morgan Kaufmann Series in Computer Graphics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 66.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 680 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 719 Ft (21 638 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 400 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Morgan Kaufmann
- Megjelenés dátuma 1999. december 15.
- ISBN 9781558606180
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem560 oldal
- Méret 234x187 mm
- Súly 1000 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk w. figs. (some col.) 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures is precisely what you and other RenderMan users are dying for. Written by the world's foremost RenderMan experts, it offers thoroughly updated coverage of the standard while moving beyond the scope of the original RenderMan Companion to provide in-depth information on dozens of advanced topics. Both a reference and a tutorial, this book will quickly prove indispensable, whether you're a technical director, graphics programmer, modeler, animator, or hobbyist.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
1. Photosurrealism
2. Review of Math and CG Concepts
Scene Description
3. Describing Models
4. Geometric Primitives
5. Handling Complexity
6. How PhotoRealistic RenderMan Works
Shading
7. Introduction to Shading Language
8. Texture Mapping and Displacement
9. Illumination Models and Lights
10. Pattern Generation
11. Shader Antialiasing
12. A Gallery of Procedural Shaders
Tricks of the Trade
13. Storytelling Through Lighting
14. CG Lighting Controls
15. Volumetric Shaders for Visual Effects
16. Non-Photorealistic Rendering
17. Ray Tracing in PRMan