• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Accounting for Sustainable Business: Integrating CSR and ESG Principles

    Accounting for Sustainable Business by Migliavacca, Alessandro;

    Integrating CSR and ESG Principles

    Sorozatcím: Routledge-Giappichelli Studies in Business and Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
      • Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. február 3.

    • ISBN 9781032963808
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem158 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 400 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 13 Illustrations, black & white; 13 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white
    • 744

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book examines pressing issues such as climate change, reducing social inequalities, and human rights through the lens of fundamental theories of the firm, particularly drawing on the Italian tradition of Economia Aziendale, which views the firm as a vehicle for meeting human needs and generating social value.

    Több

    Hosszú leírás:

    The role of firms, corporations, and businesses in shaping social outcomes has long been a

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Theory of the Firm, the Role of Human Needs and the Person, and Accounting 2. Rational Management of Firms 3. Sustainability of Firms 4. Managing the Socio-Environmental Aspect 5. Exemplification Case Study 6. Conclusion

    Több