
A Practical Guide on Quality Management in Spinning
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 165.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 351 Ft off)
- Discounted price 75 156 Ft (71 577 Ft + 5% áfa)
83 506 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 9.
- ISBN 9781032760582
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem254 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 636
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber.
TöbbHosszú leírás:
This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber. The subject matter of this book discusses the concepts of product objectives and the impact of product features at customer?s end with examples.
Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
1. Introduction to quality management
2. Product quality objectives
3. Impact of yarn features at customer?s end
4. Reasons for poor quality in spinning
5. Normal problems and non-conformities
6. Normal complaints from customers
7. Process control studies
8. Control points and check points
9. Role of technicians in quality management
Notes
Further Reading
Index
Több