• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • A Hitchhiker's Guide to Virtual Reality

    A Hitchhiker's Guide to Virtual Reality by McMenemy, Karen; Ferguson, Robin Stuart;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 110.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        55 671 Ft (53 020 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 134 Ft off)
      • Kedvezményes ár 44 537 Ft (42 416 Ft + 5% áfa)

    55 671 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    A Hitchhiker's Guide to Virtual Reality brings together under one cover all the aspects of graphics, video, audio, and haptics that have to work together to make virtual reality a reality

    Több

    Hosszú leírás:

    A Hitchhiker's Guide to Virtual Reality brings together under one cover all the aspects of graphics, video, audio, and haptics that have to work together to make virtual reality a reality. Like any good guide, it reveals the practical things you need to know, from the viewpoint of authors who have been there. This two-part guide covers the science, technology, and mathematics of virtual reality and then details its practical implementation. The first part looks at how the interface between human senses and technology works to create virtual reality, with a focus on vision, the most important sense in virtual reality. The second part of the book is tightly integrated with an accompanying CD, which contains the programs for more than 30 virtual reality projects, ranging in scope from a tool that simulates virtual sculpting to a suite of software for the control of a four-projector immersive virtual environment.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    I What, Why and How, 2 The Human Senses and VR, 3 Applications and Implications of VR, 4 Building a Practical VR System, 5 Describing and Storing the VR World, 7 The Rendering Pipeline, 8 Computer Vision in VR, 10 Stereopsis, 11 Navigation and Movement in VR

    Több