• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    52 Ready?to?Use Gaming Programs for Libraries

    52 Ready?to?Use Gaming Programs for Libraries by Kroski, Ellyssa;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 61.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 872 Ft (29 402 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 087 Ft off)
      • Discounted price 27 785 Ft (26 462 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MP?ALA American Library Assoc
    • Megjelenés dátuma 2020. március 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9780838947340
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem352 oldal
    • Méret 226x149x20 mm
    • Súly 515 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 illustration
    • 99

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Gaming programs offer many benefits: they encourage interaction among patrons, strengthen community bonds with the library, and when done right they can be incredibly popular. This book presents more than 50 creative programming ideas from public, school, and academic libraries.

    Több

    Hosszú leírás:

    Gaming programs offer many benefits: they encourage interaction among patrons, strengthen community bonds with the library, and when done right they can be incredibly popular. Kroski, a bestselling author as well as an avid gamer herself, has gathered more than 50 creative programming ideas from public, school, and academic libraries nationwide. Most will hit your core gaming audience of teens, but you&&&39;ll also find plenty of options for adults, tweens, and younger children-the mix of tabletop, video, and live-action gaming programs includes something for everyone. Complete with step-by-step instructions for how to prepare and host programs, a materials and equipment list, estimated budget, and recommendations for age ranges, inside this book you&&&39;ll find fun ideas such as

    • Instagram or zombie-tag scavenger games;
    • a video game rec league;
    • teaching cybersecurity with Minecraft;
    • STEM with virtual reality and other programs for VR equipment;
    • fostering science literacy with themed board games;
    • a life-sized Game of Life;
    • STEAM with an amazing race;
    • hosting a Gaming Con at your library;
    • video game study breaks for calming students&&&39; nerves during Finals Week;
    • leading enthusiasts in writing an original roleplay or designing a board game; and
    • building your collection of games through donations and grants.

    The engaging programs in this book will have people flocking to your library-it&&&39;s all in the game.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Imagined Arctic in Speculative Fiction

    The Imagined Arctic in Speculative Fiction

    Leavenworth, Maria Lindgren;

    20 238 Ft

    Miniatures in the Wallace Collection

    Miniatures in the Wallace Collection

    Duffy, Stephen; Vogtherr, Christoph Marti;

    15 183 Ft

    Miller's Anesthesia, 2-Volume Set

    Miller's Anesthesia, 2-Volume Set

    Gropper, Michael A.; Eriksson, Lars I.; Fleisher, Lee A.;(ed.)

    193 430 Ft

    next