
52 Ready?to?Use Gaming Programs for Libraries
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 61.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 087 Ft off)
- Discounted price 27 785 Ft (26 462 Ft + 5% áfa)
30 872 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MP?ALA American Library Assoc
- Megjelenés dátuma 2020. március 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780838947340
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem352 oldal
- Méret 226x149x20 mm
- Súly 515 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 illustration 99
Kategóriák
Rövid leírás:
Gaming programs offer many benefits: they encourage interaction among patrons, strengthen community bonds with the library, and when done right they can be incredibly popular. This book presents more than 50 creative programming ideas from public, school, and academic libraries.
TöbbHosszú leírás:
Gaming programs offer many benefits: they encourage interaction among patrons, strengthen community bonds with the library, and when done right they can be incredibly popular. Kroski, a bestselling author as well as an avid gamer herself, has gathered more than 50 creative programming ideas from public, school, and academic libraries nationwide. Most will hit your core gaming audience of teens, but you&&&39;ll also find plenty of options for adults, tweens, and younger children-the mix of tabletop, video, and live-action gaming programs includes something for everyone. Complete with step-by-step instructions for how to prepare and host programs, a materials and equipment list, estimated budget, and recommendations for age ranges, inside this book you&&&39;ll find fun ideas such as
- Instagram or zombie-tag scavenger games;
- a video game rec league;
- teaching cybersecurity with Minecraft;
- STEM with virtual reality and other programs for VR equipment;
- fostering science literacy with themed board games;
- a life-sized Game of Life;
- STEAM with an amazing race;
- hosting a Gaming Con at your library;
- video game study breaks for calming students&&&39; nerves during Finals Week;
- leading enthusiasts in writing an original roleplay or designing a board game; and
- building your collection of games through donations and grants.
The engaging programs in this book will have people flocking to your library-it&&&39;s all in the game.
Több