• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • "„Inklusiver Sportunterricht: Perspektiven von Lehrkräften""" by Hafner, Jil;

    Eine Interviewstudie an integrierten Gesamtschulen in Rheinland-Pfalz

    Sorozatcím: BestMasters;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 028 Ft (27 646 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 806 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 223 Ft (22 117 Ft + 5% áfa)

    29 028 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. december 29.

    • ISBN 9783658502010
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem106 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XIII, 106 S. 6 Abb., 2 Abb. in Farbe.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Dieses Buch widmet sich der Untersuchung von Inklusion im Sportunterricht aus der Perspektive von Sportlehrkräften an integrierten Gesamtschulen in Rheinland-Pfalz. Im Fokus stehen dabei nicht auf das Förderschullehramt spezialisierte Lehrkräfte, sondern solche mit gymnasialer oder Realschule-plus-Ausbildung.

    Die Arbeit analysiert die spezifischen Herausforderungen, Handlungsbedürfnisse und Chancen, die Sportlehrkräfte bei der Umsetzung eines inklusiven Sportunterrichts wahrnehmen. Ziel der Untersuchung ist es, diese Aspekte zu identifizieren, um einerseits Einblicke in die tatsächliche Praxis des inklusiven Unterrichts zu erhalten und andererseits Rückschlüsse auf notwendige Professionalisierungsmaßnahmen in der Lehrerbildung zu ziehen.

    Im Rahmen eines qualitativen Forschungsansatzes wurden leitfadengestützte Interviews mit Sportlehrkräften durchgeführt, die zum Zeitpunkt der Befragung an integrierten Gesamtschulen in Rheinland-Pfalz unterrichten. Die Datenauswertung erfolgte durch die Methode der qualitativen Inhaltsanalyse nach Mayring (2015), wodurch systematisch Kategorien entwickelt wurden, die die Erfahrungen und Perspektiven der Lehrkräfte abbilden.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Einleitung.- Theoretischer Hintergrund.- Methodik.- Darstellung der Ergebnisse.- Diskussion.- Fazit.

    Több