
Winning Elections and Influencing Politicians for Library Funding
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 429 Ft off)
- Discounted price 21 864 Ft (20 822 Ft + 5% áfa)
24 292 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2017. május 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780838915561
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 226x149x15 mm
- Súly 380 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Written by two experienced library campaigners, this action-driven manual for anyone running a political campaign for libraries provides proven successful campaigning techniques for rural, suburban, and urban settings, and ways libraries can reach funding or political goals.
TöbbHosszú leírás:
As the saying goes, all politics is local. And 90% of funding for public libraries comes from the will of local politicians and, in turn, from local voters. So it's urgent that librarians, library supporters, and anyone interested in running an election or campaign for a library understand the strategies, resources, and tactics necessary for positive political action. Whether election day is four months away or four years away, there are immediate steps library leaders and local library ballot committees should take to help secure a successful ballot initiative later. Written by two experienced library campaigners, this action-driven manual for anyone running a political campaign for libraries dives into;
- proven successful campaigning techniques for rural, suburban, and urban settings;
- expert analysis on how political perceptions are formed, how political power works, and ways libraries can reach funding or political goals;
- starting the discussion internally;
- the right approach to setting up the committee structure, and identifying the core leadership team for the committee;
- tips on networking, cultivating good relationships with the power players in the community, and building a winning coalition;
- canvassing and direct voter contact;
- responding effectively to opposition, including voters who habitually resist taxes or library funding increases;
- the differences between paid media and earned media; and
- best practices for marketing and message development, fundraising, volunteer engagement, and other key areas.

Winning Elections and Influencing Politicians for Library Funding
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 292 Ft