
What Readers Do
Aesthetic and Moral Practices of a Post-Digital Age
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 19.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 023 Ft off)
- Discounted price 8 093 Ft (7 708 Ft + 5% áfa)
10 116 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2024. március 21.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350375185
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 232x156x14 mm
- Súly 340 g
- Nyelv angol 589
Kategóriák
Hosszú leírás:
Shining a spotlight on everyday readers of the 21st century, Beth Driscoll explores how contemporary readers of Anglophone fiction interact with the book industry, digital environments, and each other.
We live in an era when book clubs, bibliomemoirs, Bookstagram and BookTok are as valuable to some readers as solitary reading moments. The product of nearly two decades of qualitative research into readers and reading culture, What Readers Do examines reading through three dimensions - aesthetic conduct, moral conduct, and self-care - to show how readers intertwine private and social behaviors, and both reinforce and oppose the structures of capitalism. Analyzing reading as a post-digital practice that is a synthesis of both print and digital modes and on- and offline behaviors, Driscoll presents a methodology for studying readers that connects book history, literary studies, sociology, and actor-network theory. Arguing for the vitality, agency, and creativity of readers, this book sheds light on how we read now - and on how much more readers do than just read.
Tartalomjegyzék:
Introduction: The Multi-Dimensional Reader
Chapter 1: A Methodology for Contemporary Reading Studies
Chapter 2: Locating Readers
Chapter 3: Reading as Aesthetic Conduct
Chapter 4: Reading as a Moral Force
Chapter 5: Reading as Self-Care
Conclusion
Bibliography
Index

What Readers Do: Aesthetic and Moral Practices of a Post-Digital Age
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 116 Ft