• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • What Comes After Postmodernism in Educational Theory?

    What Comes After Postmodernism in Educational Theory? by Peters, Michael A.; Tesar, Marek; Jackson, Liz;

    Sorozatcím: Educational Philosophy and Theory;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    73 384 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2020. március 10.

    • ISBN 9780367897710
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem400 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 900 g
    • Nyelv angol
    • 86

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book brings together the work of over two-hundred international scholars, who seek to address the question, ?What happened to postmodernism in educational theory after its alleged demise??.This book was originally published as a special 50th anniversary issue of the journal, Educational Philosophy and Theory.

    Több

    Hosszú leírás:

    Marking the fiftieth anniversary of the Educational Philosophy and Theory journal, this book brings together the work of over 200 international scholars, who seek to address the question: ?What happened to postmodernism in educational theory after its alleged demise??.


    Declarations of the death knell of postmodernism are now quite commonplace. Scholars in various disciples have suggested that, if anything, postmodernism is at an end and has been dead and buried for some time. An age dominated by playfulness, hybridity, relativism and the fragmentary self has given way to something else?as yet undefined. The lifecycle of postmodernism started with Derrida?s 1966 seminal paper ?Structure, Sign and Play in the Discourse of the Human Sciences?; its peak years were 1973?1989; followed by uncertainty and reorientation in the 1990s; and the aftermath and beyond (McHale, 2015). What happened after 2001? This collection provides responses by over 200 scholars to this question who also focus on what comes after postmodernism in educational theory.


    This book was originally published as a special issue of the journal Educational Philosophy and Theory.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Intoduction; 1. Postmodern Thinking  2. Postmodern Politics  3. Postmodern Crossdisciplines  4. Non-Western Postmodernism  5. Postmodern Critiques   6. Postmodern Legacies  7. Postmodern Education  8. Postmodern New Ontologies  9.  Postmodern Theory  10. Conclusion

    Több