
Ways Around Modernism
Sorozatcím: Theories of Modernism and Postmodernism in the Visual Arts;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 37.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 845 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 381 Ft (14 649 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 226 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. december 21.
- ISBN 9780415974226
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem234 oldal
- Méret 210x140 mm
- Súly 430 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 27 Halftones, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Stephen Bann examines the arguments for the centrality of French modernist painting. He begins by focusing particularly on the notion of the modernist break, as it has been interpreted with regard to painters like Manet and Ingres. He argues that ?curiosity?, with its origins in the seventeenth-century world-view can be a valid concept for understanding some aspects of contemporary art that contest the modern, suggesting ways of sidetracking the modern by adopting a lengthier historical view.
TöbbHosszú leírás:
Stephen Bann examines the arguments for the centrality of French modernist painting. He begins by focusing particularly on the notion of the modernist break, as it has been interpreted with regard to painters like Manet and Ingres. He argues that ?curiosity?, with its origins in the seventeenth-century world-view can be a valid concept for understanding some aspects of contemporary art that contest the modern, suggesting ways of sidetracking the modern by adopting a lengthier historical view.
TöbbTartalomjegyzék:
Series Preface Introduction, by Margaret MacNamidhe Ways Around Modernism 1. Strange Encounters Lunch on the Grass Lunch in the Studio Beyond Parody Renaissance to Modern Ingres meets Picasso Conclusion 2. Curiouser and Curiouser Modernism and Experiment Curiosity in Context Curiosity, Religion and Science Surrealism as Curiosity The Artist?s Brief Seminar Index
Több