
Virtual Ethnography
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 62.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 276 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 103 Ft (23 907 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
31 378 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma First Edition
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2000. április 4.
- ISBN 9780761958963
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
`This book reflects scholarly dedication to enlarging the discussion on the nature and role of the internet, and provides insight into how ethnographic methodologies can be adapted creatively to research into modern electronic forms of communication.' - International Journal of Market Research
TöbbHosszú leírás:
Cutting though the exaggerated and fanciful beliefs about the new possibilities of `net life', Hine produces a distinctive understanding of the significance of the Internet and addresses such questions as: what challenges do the new technologies of communication pose for research methods? Does the Internet force us to rethink traditional categories of `culture' and `society'?
In this compelling and thoughtful book, Hine shows that the Internet is both a site for cultural formations and a cultural artefact which is shaped by people's understandings and expectations. The Internet requires a new form of ethnography. The author considers the shape of this new ethnography and guides readers through its application in multiple settings.
`This book reflects scholarly dedication to enlarging the discussion on the nature and role of the internet, and provides insight into how ethnographic methodologies can be adapted creatively to research into modern electronic forms of communication. A glossary of internet terms adds to the usefulness of this well-referenced treaties' - International Journal of Market Research
`There is so much to praise in this excellent book: its sensitivity to the culture, its alertness to the most demanding scholarly standards, its innovative analysis of the World Wide Web and its elegant, lively presentation. Students and researchers of the emerging culture should not be without it!' - Sean Cubitt, Liverpool John Moores University
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
Internet as Culture and Cultural Artefact
The Virtual Objects of Ethnography
The Making of a Virtual Ethnography
Time, Space and Technology
Authenticity and Identity in Internet Contexts
Reflection