• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Verkaufsmanagement

    Verkaufsmanagement by Binckebanck, Lars;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 29.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 721 Ft (12 115 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 018 Ft off)
      • Discounted price 11 703 Ft (11 146 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2025
    • Kiadó Springer Gabler
    • Megjelenés dátuma 2027. december 10.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658112455
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem300 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk Etwa 300 S.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Dieses Lehrbuch stellt die relevanten Erfolgsfaktoren und Entscheidungstatbestände für das Management des persönlichen Verkaufs systematisch und praxisorientiert dar. Lars Binckebanck führt in die Grundlagen ein, charakterisiert verschiedene Verkaufsformen und unterzieht Verkaufsmodelle aus der Literatur einer kritischen Würdigung. Er behandelt zunächst die Vertriebsstrategie (Kunden, Wettbewerbsvorteile sowie Beziehungs- und Kanalmanagement), die Konzeptionsebene (Ziele, Organisation und Systeme) und die Durchführungsebene (Personal, Prozesse und Kultur). Der Führungskraft im Verkauf kommt eine zentrale, integrative Rolle zu, welche separat beleuchtet wird. Darüber hinaus zeigt er, wie die Verkaufsergebnisse im Rahmen eines systematischen Controlling erfasst und analysiert werden. Das Buch schließt mit besonderen Herausforderungen (vor allem Digitalisierung und Globalisierung) des Verkaufsmanagements. 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Grundlagen.- Strategie.- Konzeption.- Implementierung.- Führung.- Controlling.- Institutionelle Besonderheiten.- Digitalisierung.- Globalisierung.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Verkaufsmanagement

    Verkaufsmanagement

    Binckebanck, Lars;

    12 721 Ft

    Behavioral Economics

    Behavioral Economics

    Cartwright, Edward;

    86 037 Ft

    next