Value-Driven Data: Identifying, Communicating and Delivering Effective Business Solutions with Data

Value-Driven Data

Identifying, Communicating and Delivering Effective Business Solutions with Data
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Kogan Page
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 29.99
Becsült forint ár:
14 485 Ft (13 795 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

13 036 (12 416 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 449 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781398608627
ISBN10:1398608629
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:256 oldal
Méret:232x157x14 mm
Súly:395 g
Nyelv:angol
634
Témakör:
Rövid leírás:

Translate data into value for your business with this strategic guide to identifying, communicating and developing data solutions and opportunities.

Hosszú leírás:
Value-Driven Data explains how data and business leaders can co-create and deploy data-driven solutions for their organizations.

Value-Driven Data explores how organizations can understand their problems and come up with better solutions, aligning data storytelling with business needs. The book reviews the main challenges that plague most data-to-business interactions and offers actionable strategies for effective data value implementation, including methods for tackling obstacles and incentivizing change.

Value-Driven Data is supported by tried-and-tested frameworks that can be applied to different contexts and organizations. It features cutting-edge examples relating to digital transformation, data strategy, resolving conflicts of interests, building a data P&L and AI value prediction methodology. Recognizing different types of data value, this book presents tangible methodologies for identifying, capturing, communicating, measuring and deploying data-enabled opportunities. This is essential reading for data specialists, business stakeholders and leaders involved in capturing and executing data value opportunities for organizations and for informing data value strategies.