• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Validation of a Cognitive Diagnostic Model: Analysis Across Multiple Forms of a Reading Comprehension Assessment

    Validation of a Cognitive Diagnostic Model by Clark, Amy;

    Analysis Across Multiple Forms of a Reading Comprehension Assessment

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 409 Ft (24 199 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 270 Ft off)
      • Discounted price 24 139 Ft (22 989 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Scholar's Press
    • Megjelenés dátuma 2014. január 1.

    • ISBN 9783639661613
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem116 oldal
    • Méret 7x150x220 mm
    • Súly 191 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This research sought to fit a diagnostic classification model across multiple forms of a passage-based reading comprehension assessment using the attribute hierarchy method. Previous research on diagnostic classification models for reading comprehension assessments served as the basis for selection of the final set of attributes included in the hierarchy. The two different attribute hierarchies were compared to determine the best fit. Each model was fit to the data obtained from three forms of a large-scale operational assessment for high school students. One model consisted of nine attributes and the other model consisted of eleven attributes. Model-data fit for the two models was evaluated to determine if a single model of reading comprehension could be applied to multiple operational testing forms.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Validation of a Cognitive Diagnostic Model: Analysis Across Multiple Forms of a Reading Comprehension Assessment

    Validation of a Cognitive Diagnostic Model: Analysis Across Multiple Forms of a Reading Comprehension Assessment

    Clark, Amy;

    25 409 Ft

    next