
Unreal for Mobile and Standalone VR
Create Professional VR Apps Without Coding
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 64.19
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 178 Ft off)
- Discounted price 25 050 Ft (23 857 Ft + 5% áfa)
27 229 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma First Edition
- Kiadó Apress
- Megjelenés dátuma 2019. április 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9781484243596
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem324 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 539 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 209 Illustrations, color 3
Kategóriák
Rövid leírás:
Apply the techniques needed to build VR applications for mobile and standalone head-mounted displays (HMDs) using the Unreal Engine. This book covers the entire VR ecosystem including production tools, Unreal engine, workflows, performance and optimization, and presents two fully-developed projects to reinforce what you've learned.
Hosszú leírás:
Apply the techniques needed to build VR applications for mobile and standalone head-mounted displays (HMDs) using the Unreal Engine. This book covers the entire VR ecosystem including production tools, Unreal engine, workflows, performance and optimization, and presents two fully-developed projects to reinforce what you've learned. Media designers, CG artists and other creatives will be able to take advantage of real-time engine techniques and easy-to-learn visual scripting logic to turn their creations into immersive and interactive VR worlds.
- Explore the VR ecosystem, including history, recent trends and future outlook
- Review tool set, graphics and animation pipeline (Blender, Zbrush, Substance Painter and others)
- Examine graphics optimization techniques
- Set up a project and the target platform
- Design interaction with Unreal blueprints
- Deployments, testing, further optimization