A termék adatai:
ISBN13: | 9781137446534 |
ISBN10: | 1137446536 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 240 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 370 g |
Nyelv: | angol |
40 |
Témakör:
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Filmművészet (valamint televíziózás és rádiózás)
Média- és információipar
Egyéb előadóművészeti ágak
Kulturális tanulmányok
Média és kommunikációtudomány általában
Újságírás, zsurnalisztika
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Filmművészet (valamint televíziózás és rádiózás) (karitatív célú kampány)
Média- és információipar (karitatív célú kampány)
Egyéb előadóművészeti ágak (karitatív célú kampány)
Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Újságírás, zsurnalisztika (karitatív célú kampány)
Understanding Global Media
Kiadás sorszáma: 2
Kiadó: Bloomsbury Academic
Megjelenés dátuma: 2018. március 26.
Kötetek száma: Paperback
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 29.99
GBP 29.99
Az Ön ára:
11 588 (11 036 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 2 897 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
This key textbook provides a comprehensive and up-to-date account of developments in international communication worldwide. Taking a comparative approach to the major theories of global media, Terry Flew looks at the rise of global media production networks and the emergence of 'media cities', multiculturalism, and the question of a global media culture. This engaging book raises the question of whether we are now in a 'post-global' age, and discusses whether there is a stable global communications order, or instead a stage of increased competition among digital and traditional media, and between the US and emergent powers such as China.
Drawing on a wide range of perspectives, and written by a renowned author, this is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, communication studies and cultural studies, and anyone interested in the study of media and globalization.
Drawing on a wide range of perspectives, and written by a renowned author, this is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, communication studies and cultural studies, and anyone interested in the study of media and globalization.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction to Global Media: Key Concepts
2. Modernization Theories and Development Communication
3. Critical Politcal Economy
4. Globalization Theories
5. The Changing Geography of Global Media Production
6. Global Media Cultures
7. Globalization, Nation-States and Media Policy
8. Conclusion
2. Modernization Theories and Development Communication
3. Critical Politcal Economy
4. Globalization Theories
5. The Changing Geography of Global Media Production
6. Global Media Cultures
7. Globalization, Nation-States and Media Policy
8. Conclusion