Understanding Global Media

 
Kiadás sorszáma: 2
Kiadó: Bloomsbury Academic
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Paperback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 29.99
Becsült forint ár:
14 485 Ft (13 795 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

11 588 (11 036 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 2 897 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
This key textbook provides a comprehensive and up-to-date account of developments in international communication worldwide. Taking a comparative approach to the major theories of global media, Terry Flew looks at the rise of global media production networks and the emergence of 'media cities', multiculturalism, and the question of a global media culture. This engaging book raises the question of whether we are now in a 'post-global' age, and discusses whether there is a stable global communications order, or instead a stage of increased competition among digital and traditional media, and between the US and emergent powers such as China.

Drawing on a wide range of perspectives, and written by a renowned author, this is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, communication studies and cultural studies, and anyone interested in the study of media and globalization.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction to Global Media: Key Concepts
2. Modernization Theories and Development Communication
3. Critical Politcal Economy
4. Globalization Theories
5. The Changing Geography of Global Media Production
6. Global Media Cultures
7. Globalization, Nation-States and Media Policy
8. Conclusion