
Understanding and Using Reading Assessment, K-12
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 33.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 120 Ft off)
- Discounted price 12 879 Ft (12 265 Ft + 5% áfa)
13 998 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Third Edition, New edition
- Kiadó ASCD
- Megjelenés dátuma 2017. december 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781416625018
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 409 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Why do we assess reading? What do we assess when we assess reading? How, where, and when do we assess reading? Reading instruction and assessment expert Peter Afflerbach addresses these questions and much more in the third edition of Understanding and Using Reading Assessment, K-12 Több
Hosszú leírás:
Why do we assess reading? What do we assess when we assess reading? How, where, and when do we assess reading? Reading instruction and assessment expert Peter Afflerbach addresses these questions and much more in the 3rd edition of Understanding and Using Reading Assessment, K-12.
Using the CURRV model to evaluate reading assessment methods&&&8212;including reading inventories, teacher questioning, performance assessment, and high-stakes reading tests&&&8212;Afflerbach considers the consequences and usefulness of each method, the roles and responsibilities of key stakeholders, and the reliability and validity of the assessments. In addition, he examines four important but often overlooked aspects of reading assessment:
- Assessment accommodation for English-language learners and students with special needs.
- Assessment of noncognitive aspects of reading, such as motivation, engagement, self-concept, and self-efficacy.
- The use of formative and summative assessment.
- The importance of self-assessment in building reading independence.
The book provides detailed case studies from all grade levels to illustrate reading assessment done well. It also includes 15 reproducible forms and checklists that teachers and administrators can use to optimize their reading assessment efforts.
Students are expected to read increasingly complex texts and to complete increasingly complex reading-related tasks to demonstrate their growth as readers. This book offers teachers and administrators alike a clear path to helping students meet those expectations.
This book is a co-publication of ASCD and ILA.
New to the 3rd edition::
- New chapter &&&8220;Formative and Summative Assessment&&&8221;.
- Three significantly revised chapters&&&8212;Performance Assessment; Assessment Accommodation for English Learners and Students With Special Needs (&&&8220;Accommodation and Reading Assessment&&&8221; in 2nd edition); Assessing &&&8220;the Other&&&8221;: Important Noncognitive Aspects of Reading.
- Fifteen reproducible and downloadable forms and checklists.

Understanding and Using Reading Assessment, K-12
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 998 Ft