
Understanding and Applying Assessment in Education
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 052 Ft off)
- Discounted price 12 101 Ft (11 525 Ft + 5% áfa)
13 153 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Second Edition
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2024. április 19.
- ISBN 9781529732443
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem376 oldal
- Méret 242x170 mm
- Nyelv angol 705
Kategóriák
Rövid leírás:
Designed as a pragmatic guide for new teachers and those training to teach, this book is a one-stop-shop for understanding assessment in primary and secondary schools, supported by a range of policy examples drawn from the UK, Ireland and wider international contexts.
TöbbHosszú leírás:
All teachers are responsible for assessing the children they teach, and the outcomes of any assessment are important for individual learners, schools and wider education systems.
Designed as a pragmatic guide for new teachers and those training to teach, this book is your one-stop-shop for understanding assessment in schools. It covers formative and summative approaches used across primary and secondary education, supporting a balanced overview with policy examples drawn from the UK, Ireland and wider international contexts.
This updated second edition reflects recent trends in assessment and includes:
- more balanced coverage across primary and secondary age phases with a broader range of examples across curriculum subject areas
- a new chapter on the potential of digital assessment for both formative and summative purposes
- the impact of the COVID-19 pandemic on assessment in general, and examinations in particular
Gerry Shiel is a Research Fellow at the Educational Research Centre, Dublin, Ireland. Több
Tartalomjegyzék:
PART I: UNDERSTANDING ASSESSMENT
Ch1: Assessment, Teaching and Learning: How They Relate
Ch2: Understanding Formative Assessment
Ch3: Understanding Summative Assessment
PART II: APPLYING ASSESSMENT
Ch4: Implementing Formative Assessment
Ch5: Using Summative Assessments in Class
Ch6: Using Performance-Based Assessment In Class
Ch7: Realising the Potential of Digital Assessment
Ch8: Providing Feedback from Assessment
Ch9: Examinations and Standardised Tests
PART III: MANAGING ASSESSMENT
Ch10: Keeping Records and Reporting Assessment Outcomes
Ch11: Inclusive Approaches to Assessing Students
Ch12: Preparation for Assessment in School and Class
Ch13: Assuring Quality in Assessment: Validity, Reliability and Fairness
Ch14: Conclusions About Assessment in Education