• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    TV?s American Dream: US Television after the Great Recession

    TV?s American Dream by Selznick, Barbara;

    US Television after the Great Recession

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 90.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 549 Ft (43 380 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 110 Ft off)
      • Discounted price 36 439 Ft (34 704 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2025. február 20.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781501389696
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 bw illus
    • 681

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    TV's American Dream examines how the U.S. television industry in the 2010s pursued audiences whose ideas about hope, fairness, work, and economic class were shaped by the Great Recession.

    While Americans navigated the trauma of the economic meltdown, the television industry faced growing pressure stemming from new program distribution and viewing methods, increasingly fragmented audiences, shifts in methods of advertising, and regulatory changes. To cut through the clutter of television content to appeal to elusive viewers, television programming reimagined some of the traditional representations of the American Dream and continued to bolster others.

    Exploring shows on different platforms from legacy networks to Netflix, Selznick takes a deep dive into representations of the American Dream on television. Each chapter of this book focuses on a particular strategy mobilized in the second decade of the new century to speak to audiences about their expectations for and concerns about the Dream. Bringing together research on industrial practices with an examination of sociocultural context, TV's American Dream demonstrates how interconnected forces give rise to the television programs that reinforce and redefine audiences' ideas about the world in which they live.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements

    Introduction: Introducing the Dream: Everything Changes

    1. Franchising the Dream: Tentpole Television

    2. Believing the Dream: Network Rebranding

    3. Transgressing the Dream: Signature Comedies

    4. Rerunning the Dream: Television Syndication

    Conclusion: Holding on to the Dream: Everything Changes

    Works Cited
    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    TV?s American Dream: US Television after the Great Recession

    TV?s American Dream: US Television after the Great Recession

    Selznick, Barbara;

    45 549 Ft

    next