A termék adatai:
ISBN13: | 9783030278083 |
ISBN10: | 3030278085 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 116 oldal |
Méret: | 254x178 mm |
Súly: | 580 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 1 Illustrations, black & white; 3 Illustrations, color; 3 Tables, color |
0 |
Témakör:
Treatment Adherence in Dermatology
Sorozatcím:
Updates in Clinical Dermatology;
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2020
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma: 2019. november 5.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 53.49
EUR 53.49
Az Ön ára:
20 306 (19 339 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 1 766 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
Hosszú leírás:
Patient adherence to a given treatment plan directly correlates to the quality of disease outcome. In looking at the how and why behind patient adherence and non-adherence to a treatment regimen, understanding realistic expectations of a patient can provide a beneficial guide towards providing optimal healthcare.
Treatment Adherence in Dermatology offers insight and strategies for understanding and promoting treatment adherence with a focus on dermatological conditions, specifically psoriasis, atopic dermatitis, and acne. Reasons for non-adherence are investigated particularly in populations such as children and patients with multiple co-morbidities. The proposed text provides patient and physician-centered strategies alongside technological advancements to promote adherence. Written for the practicing dermatologist, this title will find audience with primary care physicians, students, residents, and other practicing doctors alike.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1. Reasons for Nonadherence
Adrian Pona, Abigail Cline, Steven R. Feldman
Chapter 2. Strategy to Monitor Adherence
Bernard Vrijens
Chapter 3. Strategies to Improve Adherence
Sree S. Kolli, Adrian Pona, Abigail Cline, Steven R. FeldmanChapter 4. Psychological Techniques to Promote Adherence
Monica Shah, Felicia Tai, Abigail Cline, Adrian Pona, E.J. Masicampo, Steven R. Feldman
Chapter 5. Adherence in Pediatric Populations
Abigail Cline, Adrian Pona, Steven R. Feldman
Chapter 6. Adherence in Patients with Comorbidities
Abigail Cline, Adrian Pona, Steven R. Feldman
Chapter 7. Adherence in Psoriasis
Wasim Haidari, Eugenie Y. Quan, Abigail Cline, Steven R. Feldman
Chapter 8. Adherence in Atopic Dermatitis
Sree S. Kolli, Adrian Pona, Abigail Cline, Lindsay C. Strowd, Steven R. Feldman
Chapter 9. Adherence in Acne
Wasim Haidari, Katelyn R. Glines, Abigail Cline, Steven R. Feldman
Chapter 10. Technological Advancements to Promote Adherence
Vignesh Ramachandran, Abigail Cline, Spencer Hawkins