• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Tomb Raiders and Space Invaders: Videogame Forms and Contexts

    Tomb Raiders and Space Invaders by King, Geoff; Krzywinska, Tanya;

    Videogame Forms and Contexts

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 140.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        70 854 Ft (67 480 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 171 Ft off)
      • Kedvezményes ár 56 683 Ft (53 984 Ft + 5% áfa)

    70 854 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó I.B. Tauris
    • Megjelenés dátuma 2005. október 28.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781845111083
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 562 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Illustrations
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The first in the field to focus on the key aspects of videogames themselves as a distinctive medium, this is a rich and original read for gamers as well as students and researchers of popular culture internationally, which reviews the passionate gamer/game relationship viz all types of games from "Doom" to "EverQuest". Videogames now rival Hollywood cinema in popularity and profits and there are huge followings for titles such as "Tomb Raider" or "The Sims". Exactly what games offer, however, as a distinct form of entertainment, has received scant attention. This book is a valuable contribution to this new field. Its main focus is on key formal aspects of games and the experiences and pleasures offered by the activities they require of the player. A wide range of games are considered, from first-person shooters to third-person action-adventures, strategy, sports-related and role-playing games. Issues examined in detail include the characteristics of gameplay and its relationship with narrative, genre, virtual landscapes, realism, spectacle and sensation.
    Lively and accessible in style, this book is written for both an academic readership and the wider audience of gamers and those interested in popular culture.

    Több