
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 113 Ft off)
- Discounted price 10 016 Ft (9 539 Ft + 5% áfa)
11 129 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2019. október 1.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350125209
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 492 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 19 integrated bw 42
Kategóriák
Hosszú leírás:
Learning how to think through fashion is both exciting and challenging, being dependent on one's ability to critically engage with an array of theories and concepts. This is the first book designed to accompany readers through the process of thinking through fashion. It aims to help them grasp both the relevance of social and cultural theory to fashion, dress, and material culture and, conversely, the relevance of those fields to social and cultural theory. It does so by offering a guide through the work of selected major thinkers, introducing their concepts and ideas. Each chapter is written by an expert contributor and is devoted to a key thinker, capturing the significance of their thought to the understanding of the field of fashion, while also assessing the importance of this field for a critical engagement with these thinkers' ideas.This is a guide and reference for students and scholars in the fields of fashion, dress and material culture, the creative industries, sociology, cultural history, design and cultural studies.
TöbbTartalomjegyzék:
Contents
Acknowledgements
Introduction to Thinking through Fashion
Agn?s Rocamora and Anneke Smelik
2.Karl Marx: Fashion and Capitalism
Anthony Sullivan
3.Sigmund Freud: More than a Fetish: Fashion and Psychoanalysis
Janice Miller
4.Georg Simmel: The 'Philosophical Monet'
Peter McNeil
5.Walter Benjamin: Fashion, Modernity and the City Street Adam Geczy
and Vicki Karaminas
6.Mikhail Bakhtin: Fashioning the Grotesque Body
Francesca Granata
7.Maurice Merleau-Ponty: The Corporeal Experience of Fashion
Llewellyn Negrin
8.Roland Barthes: Semiology and the Rhetorical Codes of Fashion
Paul Jobling
9.Erving Goffmann: Social Science as an Art of Cultural Observation
Efrat Tseëlon
10.Gilles Deleuze: Bodies-without-Organs in the Folds of Fashion
Anneke Smelik
11.Michel Foucault: Fashioning the Body Politic
Jane Tynan
12.Niklas Luhmann: Fashion between the Fashionable and Old-fashioned
Aurélie van de Peer
13.Jean Baudrillard: Postmodern Fashion as the End of Meaning
Efrat Tseëlon
14.Pierre Bourdieu: The Field of Fashion
Agn?s Rocamora
15.Jacques Derrida: Fashion under Erasure
Alison Gill
16.Bruno Latour: Actor-Network-Theory and Fashion
Joanne Entwistle
17.Judith Butler: Fashion and Performativity
Elizabeth Wissinger
Notes on Contributors
Index

Thinking Through Fashion: A Guide to Key Theorists
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 129 Ft