• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

    Think Like a UX Researcher by Travis, David; Hodgson, Philip;

    How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
      • Discounted price 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. It provides a dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples.

    Több

    Hosszú leírás:

    Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. You?ll discover how to plan and conduct UX research, analyze data, persuade teams to take action on the results and build a career in UX. The book will help you take a more strategic view of product design so you can focus on optimizing the user?s experience. UX Researchers, Designers, Project Managers, Scrum Masters, Business Analysts and Marketing Managers will find tools, inspiration and ideas to rejuvenate their thinking, inspire their team and improve their craft.



    In this newly revised Second Edition, the authors have added six new essays that look at how UX research methods have changed in the last few years, why remote methods should not be the only tools you use, what to do about difficult test participants, how to improve your survey questions, how to identify user goals when you can?t directly observe users and how understanding your own epistemological bias will help you become a more persuasive UX researcher.




    Key Features






      • Provides a dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples.






      • Includes thought triggers, exercises and scenarios to test your knowledge of UX research.






      • Features workshop ideas to build a development team?s UX maturity.






      • Discusses war stories from seasoned researchers to show you how UX research methods can be tailored to your own organization.



      Több

      Tartalomjegyzék:

      Preface to the Second Edition. Acknowledgments. Introduction. 1 Setting the Stage. 2 Planning User Experience Research. 3 Conducting User Experience Research. 4 Analyzing User Experience Research. 5 Persuading People to Take Action on the Results of User Experience Research. 6 Building a Career in User Experience. Index.

      Több
      Mostanában megtekintett
      previous
      Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

      Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

      Travis, David; Hodgson, Philip;

      68 323 Ft

      next