• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Tour De France, 1903-2003: A Century of Sporting Structures, Meanings and Values

    The Tour De France, 1903-2003 by Dauncey, Hugh; Hare, Geoff;

    A Century of Sporting Structures, Meanings and Values

    Sorozatcím: Sport in the Global Society;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 160.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        80 976 Ft (77 120 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 16 195 Ft off)
      • Kedvezményes ár 64 781 Ft (61 696 Ft + 5% áfa)

    80 976 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2003. július 1.

    • ISBN 9780714653624
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem328 oldal
    • Méret 246x189 mm
    • Súly 770 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book analyses the Tour de France over its long history both as France's most prestigious and famous sporting event and as a European and, increasingly, a world cycling competition.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book analyses the Tour de France over its long history both as France's most prestigious and famous sporting event and as a European and, increasingly, a world cycling competition. This study provides interdisciplinary and varied perspectives on the sporting, cultural, social, economic and political significance of the Tour within and outside France, giving a comprehensive and authoritative investigation of up-to-the minute thinking on what the Tour means, now and in the past, to competitors, to France, to the French public, to the cultural history of sport, and the sport of cycling itself.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 The Tour de France - a pre-modern contest in a post-modern context, Hugh Dauncey and Geoff Hare; 2 The changing organisation of the Tour de France and its media coverage - an interview with race director Jean-Marie Leblanc by Dominique Marchetti; 3 The Tour de France and cycling's Belle Epoque, Philippe Gaboriau; 4 The Tour in the Inter-War years - Political Ideology, Athletic Excess and Industrial Modernity, Christopher Thompson; 5 The Economics of the Tour 1930-2003, Eric Reed; 6 The Tour as an agent of change in media production, Fabien Willel; 7 Beating the bounds - the Tour and the creation of national identity, Christophe Campos; 8 French cycling heroes of the Tour - Winners and Losers, Hugh Dauncey; 9 Se faire naturaliser cycliste - The Tour and its non-French competitors, John Marks; 10 The Tour de France and the doping issue, Patrick Mignon; 11 A cote du Tour - ambushing the Tour for political and social causes, Jean-Francois Polo; 12 Chronology of the Tour 1902-2003.

    Több