• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    The Survey Kit

    The Survey Kit by Fink, Arlene G.;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 140.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        70 854 Ft (67 480 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 668 Ft off)
      • Discounted price 65 186 Ft (62 082 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Second Edition
    • Kiadó SAGE Publications, Inc
    • Megjelenés dátuma 2003. január 14.
    • Kötetek száma Kit Print

    • ISBN 9780761925101
    • Kötéstípus Kötés ismeretlen
    • Terjedelem1434 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The Kit that has helped thousands of researchers and students do better survey research has now been completely updated and revised. Each of the 10 volumes contain checklists, warnings of things to avoid, examples of what works, and, new to this edition, exercises with answers and a glossary.

    Több

    Hosszú leírás:

    The Kit that has helped thousands of researchers and students do better survey research has now been completely updated and revised. In addition to separate volumes on in-person and telephone interviews, the new edition includes sections on: data management; literacy and language issues; qualitative survey research techniques, including focus group interviewing and content analysis; survey ethics, including the ethical principles to use in survey development and the characteristics of survey research misconduct; factorial design and conjoint analysis; cultural considerations; translation of interviews into other languages; CAPI interviews; sample size and power; creating a complete code book; the use of database management and statistical programs; internet surveys and the characteristics of good Web reporting.



    Each of the 10 volumes contain checklists, warnings of things to avoid, examples of what does and doesn't work, and, new to this edition, exercises with answers and a glossary at the end of each volume.

    "The Survey Kit is an easy-to-understand, easy-to-follow, comprehensive guide for the novice survey researcher. In addition, it provides useful information about some qualitative research techniques such as interviews, focus groups, observational analysis, and content analysis. Pedagogical features in each volume such as checklists, reasonable resources needed, tips, and decision matrices help students focus on important aspects of the survey process and provide them with a sense of real life application. Detailed discussions of personal interviewing (survey and in-depth), focus group techniques, and risks and odds are welcome additions to the new volumes."

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Volume 1. The Survey Handbook, 2nd. - Arlene Fink
    Volume 2. How to Ask Survey Questions, 2nd. - Arlene Fink
    Volume 3. How to Conduct Self-Administered and Mail Surveys, 2nd. - Linda B. Bourque, Eve P. Fielder
    Volume 4. How to Conduct Telephone Surveys, 2nd. - Linda B. Bourque, Eve P. Fielder
    Volume 5. How to Conduct In-Person Interviews for Surveys, 2nd. - Sabine Mertens Oishi
    Volume 6. How to Design Survey Studies, 2nd. - Arlene Fink
    Volume 7. How to Sample in Surveys, 2nd. - Arlene Fink
    Volume 8. How to Assess and Interpret Survey Psychometrics, 2nd. - Mark S. Litwin
    Volume 9. How to Manage, Analyze and Interpret Survey Data, 2nd. - Arlene Fink
    Volume 10. How to Report on Surveys, 2nd. - Arlene Fink

    Több