
The Science of Shopping ? How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy
How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 97.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 909 Ft off)
- Discounted price 44 183 Ft (42 079 Ft + 5% áfa)
49 091 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. június 3.
- ISBN 9781398620476
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 234x156x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Understand the psychological, technological and strategic elements behind creating engaging shopper experiences that drive retail growth.
TöbbHosszú leírás:
In the ever-evolving landscape of retail, understanding the science behind modern shopping habits - both online and offline - has become crucial for success.
In this book, global consumer expert and multi-award-winning business consultant Kate Hardcastle delivers a blueprint for the future of retail, exploring the psychological, technological and strategic elements that shape today's retail environment and providing unparalleled insights from some of the world's leading brands such as Erewhon, Selfridges, Aldi and Primark.
Exploring every aspect of the consumer decision-making journey, The Science of Shopping includes content on how emotions, perceptions and social factors can drive consumer behaviour as well how to use AI to personalize the shopping experience and the different tricks and tips retailers can use to engage and entice customers. Learn how to find the perfect price point, how to create cohesive shopping environments across all platforms and how you can create immersive experiences that resonate with customers with this practical and insightful guide.