• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Learner-Centred Curriculum: A Study in Second Language Teaching

    The Learner-Centred Curriculum by Nunan, David;

    A Study in Second Language Teaching

    Sorozatcím: Cambridge Applied Linguistics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 46.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 761 Ft (22 629 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 376 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 384 Ft (20 366 Ft + 5% áfa)

    23 761 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1988. szeptember 30.

    • ISBN 9780521358439
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem212 oldal
    • Méret 229x153x23 mm
    • Súly 340 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book looks at the curriculum from a teacher's perspective and reports on what instructors focus on in planning, implementing, and evaluating language courses.

    Több

    Hosszú leírás:

    Traditionally, the curriculum has been regarded as a statement of what should be done in a course of study. The Learner-Centred Curriculum takes as its starting point what is done by language teachers in their classes. Nunan develops a concept of the negotiated model in which the curriculum is a collaboration between teachers and students. The author looks at the curriculum from a teacher's perspective and reports on what instructors focus on in planning, implementing, and evaluating language courses. He synthesizes theoretical models and recent empirical studies, and considers the vital part by curriculum design in coordinating the many aspects of language teaching.

    Több