
The Language of New Media Design
Theory and Practice
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 351 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 406 Ft (16 577 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 757 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2008. július 31.
- ISBN 9780415372626
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem224 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 410 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 64 Illustrations, black & white; 16 Illustrations, color; 30 Halftones, black & white; 16 Halftones, color; 24 Line drawings, black & white; 8 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 2007.The Language of New Media Design is an innovative new textbook presenting methods on the design and analysis of a variety of non-linear texts, from websites to CD-Roms.
TöbbHosszú leírás:
The Language of New Media Design is an innovative new textbook presenting methods on the design and analysis of a variety of non-linear texts, from websites to CD-Roms. Integrating theory and practice, the book explores a range of models for analyzing and constructing multimedia products. For each model the authors outline the theoretical background and demonstrate usage from students' coursework, commonly available websites and other multimedia products. Assuming no prior knowledge, the book adopts an accessible approach to the subject which has been trialled and tested on MA students at the London College of Communication. Written by experienced authors, this textbook will be an invaluable resource for students and teachers of new media design, information technology, linguistics and semiotics.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface. Acknowledgements 1. Introduction 2. Simple Non-Linear Models 3. Complex Non-Linear Models 4. The Second Translation 5. Generic Structure 6. Case Studies 7. Afterword
Több