• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Incomplete Vol. 2: Highsnobiety Guide to Creative Collaborations

    The Incomplete Vol. 2 by gestalten; Highsnobiety; DeLeon, Jian;

    Highsnobiety Guide to Creative Collaborations

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 50.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 210 Ft (20 200 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 061 Ft off)
      • Discounted price 20 150 Ft (19 190 Ft + 5% áfa)

    21 210 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Auflage
    • Kiadó Die Gestalten Verlag
    • Megjelenés dátuma 2025. június 17.

    • ISBN 9783967041569
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem280 oldal
    • Méret 290x225 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    As the sequel to The Incomplete, this volume provides a definitive take on the creative collisions shaping today's brands and products, driving innovation across fashion, design, culture, and beyond.

    Több

    Hosszú leírás:

    Creative collaborations have become one of the most influential forces shaping modern design and marketing, from fashion runways to retail shelves. No longer confined to individual industries, partnerships between brands and artists blur the lines between fashion, technology, luxury, and lifestyle, creating moments that capture global attention.This sequel to The Incomplete ventures into the heart of these groundbreaking collaborations. Featuring 60+ curated projects, from Supreme's iconic streetwear partnerships to IKEA's cutting-edge capsule collections, this book unpacks the art of collaboration as a tool for innovation. With 6+ in-depth stories, we reveal the behind-the-scenes narratives that bring these partnerships to life, exploring how cross-industry collaborations have transformed into cultural phenomena.Enhanced by rich visuals and detailed commentary, this edition provides an insider's look at how creativity, commerce, and communication converge in today's fast-paced world. It's a must-read for anyone with a keen interest in the ever-evolving landscape of collaborative culture.

    Több