
The Improvisation of Musical Dialogue
A Phenomenology of Music
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 69.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 984 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 937 Ft (26 606 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 920 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2003. február 27.
- ISBN 9780521810937
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 225x142x17 mm
- Súly 353 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is an important contribution to the philosophy of music.
TöbbHosszú leírás:
This book is an important contribution to the philosophy of music. Whereas most books in this field focus on the creation and reproduction of music, Bruce Benson's concern is the phenomenology of music making as an activity. He offers the radical thesis that it is improvisation that is primary in the moment of music making. Succinct and lucid, the book brings together a wide range of musical examples from classical music, jazz, early music and other genres. It offers a rich tapestry incorporating both analytic and continental philosophy, musicology and performance-practice issues. It will be a provocative read for philosophers of art and musicologists and, because it eschews technicality, should appeal to general readers, especially those who perform.
'... a timely and I believe much-needed reorientation of attention ... it will be found engaging reading by philosophers, musicians, and conceptually adventurous listeners.' Gary Hagsberg, Bard College
Tartalomjegyzék:
1. Between composition and performance; 2. Composing: from Ursprung to Fassung letzter Hand; 3. Performing: the improvisation of preservation; 4. The ergon within energeia; 5. The ethics of musical dialogue.
Több