• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    The Graphic Language of Neville Brody 3

    The Graphic Language of Neville Brody 3 by Shaughnessy, Adrian; Brody, Neville;

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 50.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 305 Ft (24 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 3 796 Ft off)
      • Discounted price 21 509 Ft (20 485 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Thames & Hudson
    • Megjelenés dátuma 2023. május 25.

    • ISBN 9780500295267
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem352 oldal
    • Súly 2400 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 800 colour illustrations
    • 576

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The long-awaited third monograph on the work of the most important British designer of his generation, showcasing projects from the last thirty years of his career.

    Neville Brodys work sits at the intersections between graphic design, communication design and graphic art, pushing boundaries and blurring lines between them as he fuses influences from art, design, fashion, music, low and high cultures. Brody has been one of the most consistently innovative and shapeshifting graphic designers of the past fifty years. He has produced a body of commercial work covering editorial, brand identity, typography, systems, information and interface design of unparalleled boldness and sophistication for global clients that include Shiseido, Coca-Cola, Samsung, Nikon, LVMH, Nike and Dom Perignon, and UK clients such as the BBC, Channel 4, Tate Modern and The Times. The Graphic Language of Neville Brody 3 also captures a body of one-off creative works and site-specific collaborations that are motivated by creativity, political and cultural viewpoints, provocation, and expression.

    The Graphic Language of Neville Brody 3 brings almost thirty years of work together in thematic sections that address the key fields of his vibrant design projects, including typographic experimentation, cultural subversion, and design systems. Richly illustrated, each project is explored in detail, revealing the work that has defined Brodys recent practise across six chapters, from major brands to magazine editorials and features, revealing how Brodys design language has been informed, evolved and remarkably stayed true to key themes and ideas throughout his career to date. Brody has produced a rich, dynamic and surprising body of new work that will attract a new generation of designers and art directors. This inspirational volume will be essential reading for anyone interested in the evolution of graphic design over the past three decades.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Graphic Language of Neville Brody 3

    The Graphic Language of Neville Brody 3

    Shaughnessy, Adrian; Brody, Neville;

    25 305 Ft

    next