The Future of Digital Communication: The Metaverse
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032458847
ISBN10:1032458844
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:178 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:489 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 8 Illustrations, black & white; 8 Halftones, black & white; 2 Tables, black & white
633
Témakör:

Idegtudomány

A mérnöki tudományok általános kérdései

Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar

Energetika, energiaipar

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában

Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek

Szoftverfejlesztés

Virtuális valóság

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai

Az ember-gép kölcsönhatás

Színházművészet

Környezetmérnöki tudományok

További műszaki könyvek

Terméktervezés

Az internetről általában

Gender studies

Média és kommunikációtudomány általában

Idegtudomány (karitatív célú kampány)

A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)

Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány)

Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány)

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)

Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek (karitatív célú kampány)

Szoftverfejlesztés (karitatív célú kampány)

Virtuális valóság (karitatív célú kampány)

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány)

Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány)

Színházművészet (karitatív célú kampány)

Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)

További műszaki könyvek (karitatív célú kampány)

Terméktervezés (karitatív célú kampány)

Az internetről általában (karitatív célú kampány)

Gender studies (karitatív célú kampány)

Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)

The Future of Digital Communication

The Metaverse
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 110.00
Becsült forint ár:
53 130 Ft (50 600 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

42 504 (40 480 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 10 626 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This collection of essays explores the present and future of digital communication through a range of interdisciplinary approaches all of which focus on the so-called metaverse.

Hosszú leírás:

This collection of essays explores the present and future of digital communication through a range of interdisciplinary approaches, all of which focus on the so-called metaverse. The metaverse is a combination of multiple elements of technology ? including virtual reality, augmented reality, and video ? where users "live" within a digital universe. The vision for this new universe is that its users can work, play, and stay connected with friends through everything. Such a vision is hinted at in existing phenomena such as online game universes.


Tartalomjegyzék:

1. Geneses, Evolution and Metafuture, 2. The Metaverse in Communication: Reflections from Neuroscience, 3. New Linguistic Spaces in Cyberculture: The Influence of the Metaverse on the Minifiction of Social Networks, 4. Metaverse and New Narrative: Storyliving in the Age of Metaverse, 5. Customized Metaverse: The Study of Factors Influencing the Use of Humanlike Avatars of Social Media Content Creators in Communication with Their Audience, 6. Metaverse and Diversity, 7. Queering the Metaverse: Queer Approaches to Virtual Reality in Contemporary Art, 8. Film Practices in the Metaverse: Methodological Approach for Prosocial VR Storytelling Creation, 9. Video Game Design: A Blueprint for the Metaverse and Education, 10. Film Production and Architecture Education in the Metaverse, 11. Gone with the Wind: From Virtual Reality to the Metaverse at Film Festivals