A termék adatai:
ISBN13: | 9781474242370 |
ISBN10: | 1474242375 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 176 oldal |
Méret: | 230x200 mm |
Súly: | 454 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 200 colour illus |
627 |
Témakör:
The Fundamentals of Fashion Filmmaking
Sorozatcím:
Fundamentals;
Kiadó: Bloomsbury Visual Arts
Megjelenés dátuma: 2023. augusztus 10.
Kötetek száma: Paperback
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 28.99
GBP 28.99
Az Ön ára:
11 201 (10 668 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 2 800 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
Over the last decade fashion film's presence has become ubiquitous. From the retail environments where fashion film is projected onto windows and buildings, to the online arenas of fashion brands and labels through to art gallery installations, fashion communication is on the move.
With examples from dozens of groundbreaking international films, including QR codes linking to the films online, The Fundamentals of Fashion Filmmaking places fashion film in its broader industry, cultural and historical context. You'll also learn about the process of making fashion film, exploring how it works across multiple technologies, platforms and audiences. Interviews with filmmakers bring together a wealth of industry expertise on everything from storyboarding to finding an audience.
With examples from dozens of groundbreaking international films, including QR codes linking to the films online, The Fundamentals of Fashion Filmmaking places fashion film in its broader industry, cultural and historical context. You'll also learn about the process of making fashion film, exploring how it works across multiple technologies, platforms and audiences. Interviews with filmmakers bring together a wealth of industry expertise on everything from storyboarding to finding an audience.