
The Expert Guide to Retail Pricing
An Analytics-Based Approach to Maximise Margins
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. július 7.
- ISBN 9781032465333
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem206 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 58 Illustrations, black & white; 13 Halftones, black & white; 45 Line drawings, black & white 518
Kategóriák
Rövid leírás:
Going under the hood of retail strategy, this book provides in-depth coverage of how retailers can leverage the latest in data analytics and technology to improve profitability and customer value through pricing.
TöbbHosszú leírás:
Going under the hood of retail strategy, this book provides in-depth coverage of how retailers can leverage the latest in data analytics and technology to improve profitability and customer value through pricing. Retail pricing is not about dollars, pounds or euros, but the value a customer associates with a product, which can and does change over time. To maximize revenues and profits, pricing must be dynamic, strategic, and in today?s hyper-connected and -competitive world, scientific. Using technology to gather customer insights and create data-driven pricing approaches can also enhance the customer experience, improve vendor management, help monitor competitors, and ensure market efficiency ? including the much-needed reduction of waste in the food sector. This book uses case studies from around the globe to illustrate the evolution of retailing and offers takeaways with each chapter to enable retailers to manage the future of pricing. Retail and pricing managers, retail sector consultants, and students of sales and marketing will welcome this book?s innovative solutions to one of bricks-and-mortar retailing?s most critical challenges.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Impact of Pricing. 2 Base Pricing. 3 Promotions. 4 Markdown. 5 Competitive Pricing. 6 Business Intelligence. 7 E-commerce Pricing. 8 Future of Pricing
Több
The Expert Guide to Retail Pricing: An Analytics-Based Approach to Maximise Margins
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft