• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Engaging Museum: Developing Museums for Visitor Involvement

    The Engaging Museum by Black, Graham;

    Developing Museums for Visitor Involvement

    Sorozatcím: Heritage: Care-Preservation-Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 34.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 708 Ft (16 865 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 542 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 167 Ft (13 492 Ft + 5% áfa)

    17 708 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2005. május 26.

    • ISBN 9780415345576
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem320 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 643 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 33 Halftones, black & white; 24 Line drawings, black & white; 12 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The Engaging Museum is a practical guide book for museums and students on museum studies courses on how to create the highest quality experience for museum visitors.

    Több

    Hosszú leírás:

    This very practical book guides museums on how to create the highest quality experience possible for their visitors. Creating an environment that supports visitor engagement with collections means examining every stage of the visit, from the initial impetus to go to a particular institution, to front-of-house management, interpretive approach and qualitative analysis afterwards.


    This holistic approach will be immensely helpful to museums in meeting the needs and expectations of visitors and building their audience. 


    This book features:



    • includes chapter introductions and discussion sections

    • supporting case studies to show how ideas are put into practice

    • a lavish selection of tables, figures and plates to support and illustrate the discussion

    • boxes showing ideas, models and planning suggestions to guide development

    •  an up-to-date bibliography of landmark research.

    The Engaging Museum offers a set of principles that can be adapted to any museum in any location and will be a valuable resource for institutions of every shape and size, as well as a vital addition to the reading lists of museum studies students.



    "This is a well-researched, detailed book that presents much food for thought for museum managers and staff."


    -Collection Management,vol.30, no 4


    "...one of the greatest strengths of this book is the format itself. The text is supported with a range of boxes and other illustrative forms that serve to emphasise and break down key points: indeed a useful addition to a book that attempts to cover such a variety of themes...This book serves as a reader-friendly reference and is a very useful tool for museum and heritage professionals as well as students in relevant fields of study." - Dr Georgios Alexopoulos, University of York

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface, Graham Black; Chapter 102 Introduction, Graham Black; Part 01 Museum audiences: their nature, needs and expectations, Graham Black; Chapter 1 ?Traditional? museum audiences: a quantitative and qualitative analysis, Graham Black; Chapter 2 Developing new audiences, Graham Black; Part 02 Operating for quality, Graham Black; Chapter 3 Stimulating the visit, Graham Black; Chapter 4 Visitor services: operating for quality, Graham Black; Part 03 Learning in museums, Graham Black; Chapter 5 Museums and lifelong learning, Graham Black; Chapter 6 Use of museums by schools, Graham Black; Part 04 Planned to engage, Graham Black; Chapter 7 Applying the principles of interpretation to museum display, Graham Black; Chapter 8 Interpretive master planning, Graham Black; Chapter 9 Concept development for museum galleries, Graham Black; Chapter 10 The engaging museum, Graham Black;

    Több