• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Economics of Network Industries

    The Economics of Network Industries by Shy, Oz;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 105.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 140 Ft (50 610 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 628 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 512 Ft (40 488 Ft + 5% áfa)

    53 140 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2001. január 15.

    • ISBN 9780521800952
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem332 oldal
    • Méret 236x161x26 mm
    • Súly 580 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 55 b/w illus. 23 tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book introduces upper-level undergraduates to network economics, the fastest-growing area of industry.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book introduces upper-level undergraduates, graduate students, and researchers to the latest developments in network economics, one of the fastest-growing fields in all industrial organization. Network industries include the Internet, e-mail, telephony, computer hardware and software, music and video players, and service operations in the banking, legal, and airlines industries among many others. The work offers an overview of the subject matter as well as investigations about specific industries. It conveys the essential features of how strategic interactions between firms are affected by network activity, as well as covering social interaction and its influence on consumers' choices of products and services. Virtually no calculus is used in the text, and each chapter ends with a series of exercises and selected references. The text may be used for both one- and two-semester courses.

    'The Economics of Network Industries is the first textbook devoted exclusively to the analysis of markets in which the utility of consumers increases with the number of others purchasing the same (i.e. compatible) product.' Managerial and Decision Economics

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction; 2. The hardware industry; 3. The software industry; 4. Technology, advance, and standardization; 5. Telecommunication; 6. Broadcasting; 7. Markets for information; 8. Banks and money; 9. The airline industry: social interaction; 10. Other networks; Appendix A. Normal-form games; Appendix B. Extensive-form games; Appendix C. Undercut-proof equilibria.

    Több