The Cold Start Problem: How to Start and Scale Network Effects

The Cold Start Problem

How to Start and Scale Network Effects
 
Kiadó: Penguin
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: B-format paperback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 10.99
Becsült forint ár:
5 308 Ft (5 055 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

4 512 (4 297 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 796 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781847942791
ISBN10:1847942792
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:400 oldal
Méret:196x128x25 mm
Súly:280 g
Nyelv:angol
711
Témakör:
Hosszú leírás:

'A true Silicon Valley insider' Wired

Why do some products take off? And what can we learn from them?

The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem.

Now, one of Silicon Valley's most esteemed investors uncovers how any product can surmount the cold start problem - by harnessing the hidden power of network effects. Drawing on interviews with the founders of Uber, LinkedIn, Airbnb and Zoom, Andrew Chen reveals how any start-up can launch, scale and thrive.

_

'Chen walks readers through interviews with 30 world-class teams and founders, including from Twitch, Airbnb and Slack, to paint a picture of what it takes to turn a start-up into a massive brand' TechCrunch

'Articulates the stages that every product must go through to be successful . . . and illustrates what companies need to do to achieve them' Forbes