
The Business Side of Learning Design and Technologies
Supporting Organizational Knowledge, Performance, and Change Management
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 13.
- ISBN 9781032855523
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem470 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 30 Illustrations, black & white; 5 Halftones, black & white; 25 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
The Business Side of Learning Design and Technologies provides actionable tools and techniques for recognizing the impact of learning design/technology decisions at the project, business unit, and organizational levels.
TöbbHosszú leírás:
The Business Side of Learning Design and Technologies provides actionable tools and techniques for recognizing the impact of learning design/technology decisions at the project, business unit, and organizational levels. With a focus on aligning learning initiatives with organizational objectives, the book equips early- and mid-career learning designers with essential skills in applying business strategy, artificial intelligence, data analytics, and change management to the selection, design, implementation, and evaluation of learning opportunities. This thoroughly revised second edition further emphasizes the designer as change agent, addresses the rise of remote and hybrid workplaces, adds fresh perspectives on automated and generative systems, and updates its resources, references, and interviews. Grounded in scholarly and practitioner research, systematic literature reviews, interviews with learning and development thought leaders, and real-world experience, this book provides actionable strategies for career advancement in a dynamic labor market.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction Part 1: The Changing Practice of Learning Design and Technologies 1. The Learning Design Profession: A New Normal 2. Artificial Intelligence: Elephant in the Room 3. Designing to Improve Performance: It?s All about Change 4. Needs Assessment and Analysis: Is Instruction the Solution? Part 2: The Post-Pandemic Workplace 5. The Impact of Organizational Culture: Walking the Walk 6. Stakeholder Analysis: Who?s on First? 7. Emotional Intelligence: Essential in a Changed World Part 3: Demonstrating the Value of Learning Design and Technologies 8. Business Case Writing: Offense or Defense? 9. Budgeting and Cost Management: Show Them the Money 10. Project Management: People + Process = Results, Sometimes 11. Evaluation: Metrics, Measures, Dashboards Part 4: Issues, Trends, and Opportunities 12. Analytics: Tapping into the Enterprise Infrastructure 13. Professional Ethics: It?s Complicated 14. Ten-Point Sanity Check: Avoiding Self-Inflicted Wounds 15. Beyond Learning Design: Taking Your Career to the Next Level
Több