• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality

    The Business of the Metaverse by K, Hemachandran; Rodriguez, Raul V.;

    How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 51.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 312 Ft (25 059 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 262 Ft off)
      • Discounted price 21 050 Ft (20 047 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book fully illustrates the current advancements and results and expands the analysis of human-centric Metaverse applications to business segments and their future effects on overall enterprise management. Essentially, this book elaborates on the impact of the Metaverse across business sectors through the use of case studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    The metaverse is the future of business applications and models, and this ground-breaking book points and details a complete and clear picture of how the metaverse can impact the various business segments and how the human element will be maintained within the evolutionary change. This book serves as a guide for those planning to implement and expand the metaverse in their business as well as those already using it on limited levels. Simulated intelligence innovation can reveal intricate and significant examples in robust and information-rich situations that posture difficulties for human insight.


    In addition, similar to other burgeoning advancements, the experience and aptitudes accumulated by vendors and consumers, alongside the steady analysis of interactions and information, empower metaverse calculations to be refined and improved. This book illustrates the current advancements and results and expands the analysis of human-centric metaverse applications to business segments and their future effects on overall enterprise management. Essentially, this book elaborates on the impact of the metaverse across business sectors through the use of case studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1. Influence of Metaverse on business applications
    Chapter 2. Evolution and future impact
    Chapter 3. Marketing
    Chapter 4. Advertising & Tourism
    Chapter 5. Retail
    Chapter 6. Media and Entertainment
    Chapter 7. Human Resources
    Chapter 8. Finance
    Chapter 9. Supply Chain, Logistics, and Manufacturing
    Chapter 10. Healthcare
    Chapter 11. Sports
    Chapter 12. Automotive
    Chapter 13. Education
    Chapter 14. Public Sector

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality

    The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality

    K, Hemachandran; Rodriguez, Raul V.; (ed.)

    26 312 Ft

    next