• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Technology, Sustainability and the Fashion Industry: Can Fashion Save the World?

    Technology, Sustainability and the Fashion Industry by Schramme, Annick; Verboven, Nathalie;

    Can Fashion Save the World?

    Sorozatcím: Responsible Fashion;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
      • Discounted price 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. május 15.

    • ISBN 9781032641362
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem314 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 47 Illustrations, black & white; 36 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 13 Tables, black & white
    • 604

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    There is widespread rhetorical agreement that the fashion industry must get itself onto a more sustainable footing. What does this mean in practice, and how can sustainability be achieved in different regions around the world?

    Több

    Hosszú leírás:

    There is widespread rhetorical agreement that the fashion industry must get itself onto a more sustainable footing. What does this mean in practice, and how can sustainability be achieved in different regions around the world?


    This book brings together expert scholars and reflective practitioners via a network of dialogue and exchange to help drive forward a sustainable future for the fashion industry. With a focus on technological innovation, the contributions to this book provide a range of case studies from design thinking, through digital clothing and inclusive fashion.


    This book will be of interest to researchers and scholars in the fields of circular business and the fashion industry, and provides a unique resource for readers seeking to understand more about the need for responsible fashion and how technology might be able to help.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Figures. List of Tables. List of Contributors. Introduction. Chapter 1: Digital Clothes and the Future of Fashion. Chapter 2: Digitisation of Fashion Design Education: Covid-19 and the Digital Shift. Chapter 3: Technology and the Future of the Fashion Designer. Chapter 4: Fashion Resilience. Chapter 5: The Future of Fashion Events: The Case of Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Chapter 6: Digital Tools in the Fashion Industry: fish skin garments and Ainu fish skin traditions. Chapter 7: Intergenerational Workforces in the Fashion Industry. Chapter 8: Ecological Crisis and Fashion Design Education: A Plant Metaphor. Chapter 9: Future-focussed Sustainable Fashion Design Thinking in Education. Chapter 10: Case Studies for Sustainable Creative Fashion Design Education. Chapter 11: Idealised Body Image and Fashion Design Education. Chapter 12: Haunting Alternative Fashion Futures. Chapter 13: Analysing Distributed Sartorial Networks. Chapter 14: Collaborative and Fair Trade Models in the Fashion Industry: The Case of Peruvian Connection. Chapter 15: Inclusive Fashion and Traditional Jewellery. Chapter 16: Nationalist Politics versus Global Inclusivity: The Case of Indian Fashion Magazines. Chapter 17: Breast Reconstruction, 'Going-Flat??, Femininity and the Fashion Industry. 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Technology, Sustainability and the Fashion Industry: Can Fashion Save the World?

    Technology, Sustainability and the Fashion Industry: Can Fashion Save the World?

    Schramme, Annick; Verboven, Nathalie; (ed.)

    68 323 Ft

    next