
Teaching Reading Fundamentals and Strategies with Social-Emotional Learning
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 65.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 632 Ft off)
- Discounted price 30 265 Ft (28 824 Ft + 5% áfa)
32 896 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Rowman & Littlefield Publishers
- Megjelenés dátuma 2023. december 20.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781475868708
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem222 oldal
- Méret 237x157x18 mm
- Súly 490 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 BW Illustrations Illustrations, unspecified 580
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides six different strategies for teaching the fundamentals of reading with social-emotional learning in mind.
TöbbHosszú leírás:
This book provides six different strategies for teaching the fundamentals of reading with social-emotional learning in mind. With engaging lesson plans, there is a strategy for every learner, including the teaching of thinking with reciprocity among three Phases, and recognizing feelings with distinguishing thinking from feelings, as well as their impact on teaching and learning. Memory and comprehension types are also given attention. Oral reading guidelines and silent reading directives are provided along with emphasis on differentiated instruction to meet the needs of diverse learners. Awareness of how everything in the classroom is connected to social-emotional learning helps meet the needs of all learners.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
Introduction
Acknowledgments
Prelude
Part One: Reading Fundamentals 1-6
Chapter One: What Are You Thinking?
Chapter Two: What Are You Feeling? And Distinguishing Thinking from Feeling
Chapter Three: Memory Definition and Types of Memory
Chapter Four: Reading and Understanding = Comprehension
Chapter Five: Plot?Parts of a Story
Chapter Six: Character and Social-emotional Learning (SEL)
Part Two: Teaching Reading Strategies Prelude
Chapter Seven: Guidelines: Oral Reading Presentations + Silent Reading Directives
Chapter Eight: Forthcoming Chapters 9-14?s Content with Explanations
Part Three: Teaching Different Reading Stratagies
Chapter Nine: The Reciprocal Reading Strategy
Chapter Ten: Orton Gillingham Strategy (Catherine Colonna)
Chapter Eleven: Reader?s and Writer?s Workshop (Daniel Berger and Natalie Simpson-White)
Chapter Twelve: Shared Reading
Chapter Thirteen: Guided Reading (Joseph Aurilla, Danielle Bruno and Alessia Giliberti)
Chapter Fourteen: Balanced Literacy?s Independent Writing
Part Four: Teaching Reading Through Anecdotes and Short Stories
Chapter Fifteen: Anecdotes: Persons of Good Character
Chapter Sixteen: Short Stories
Part Five: Appendix A and B
Appendix A: Author?s Closing Thoughts
Appendix B: Author?s Poetry About Teaching
Több