
Teaching Mathematics to Low Attainers, 8-12
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 263 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 054 Ft (20 051 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 317 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 1991. november 28.
- ISBN 9781853961519
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 216x137 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
`This is a super, practical book on a neglected area of concern' - Times Education Supplement
This book for student-teachers and teachers is concerned with the problems of teaching primary and middle school children whose attainment in mathematics compares unfavourably with that of their contemporaries. Drawing on his classroom-based research with low-attaining children in the age range of eight to 12 years years, the author discusses the factors associated with their low attainment and proposes a strategy for teaching them.
TöbbHosszú leírás:
`This is a super, practical book on a neglected area of concern' - Times Education Supplement
This book for student-teachers and teachers is concerned with the problems of teaching primary and middle school children whose attainment in mathematics compares unfavourably with that of their contemporaries. Drawing on his classroom-based research with low-attaining children in the age range of eight to 12 years years, the author discusses the factors associated with their low attainment and proposes a strategy for teaching them.
`This is a super, practical book on a neglected area of concern' - Times Education Supplement
Tartalomjegyzék:
Introduction
Groans
Themes and Labels
Case Studies of Low Attainers in Mathematics
Factors in Low Attainment in Mathematics
Strategies for Teaching Low Attainers in Mathematics
Place Value
Measurement for Low Attainers
Choosing the Operation
Confidence with Number
Using Maths to Make Things Happen
Money for Low Attainers
A Scheme of Work