• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom

    Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom by Pawlak, Miros&&&x142; aw; Kruk, Mariusz;

    Sorozatcím: Reflective Practice in Language Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 71.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        35 933 Ft (34 222 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 593 Ft off)
      • Discounted price 32 340 Ft (30 800 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó University of Toronto Press
    • Megjelenés dátuma 2024. február 13.

    • ISBN 9781800504219
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 1 g
    • Nyelv angol
    • 579

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book investigates teacher and student boredom from the perspective of the teacher and illustrates how thinking about different aspects of this negative emotion might enhance reflective practices. It consists of seven chapters. The first four (Chapters 1-4) are devoted to the role of positive and negative emotions in L2 learning, conceptualizations of boredom, theories accounting for this negative emotion, and a brief overview of student and teacher boredom-related studies carried out in educational psychology and L2 education. The second part (Chapters 5-6) is empirical in nature. It reports on a mixed-methods investigation which tapped learner and teacher boredom from the perspective of EFL secondary school practitioners. It focused on: (1) teacher-perceived causes of learners&&&x2019; boredom, (2) causes of teachers&&&x2019; own boredom, (3) ways in which teachers confront student boredom in the classroom, (4) ways in which teachers deal with their own boredom, (5) factors that underpin teacher and student boredom, (6) ways of combating student and teacher boredom. The third part of the book (Chapters 6-7) integrates teachers&&&x2019; recommendations with outcomes of previous research to propose a reflective practice model of dealing with boredom in the classroom as well as strategies that can be employed to minimize teacher boredom.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom

    Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom

    Pawlak, Miros&&&x142;aw; Kruk, Mariusz;

    35 933 Ft

    next